Bc. Janka Kociánová, speciální třída ZŠ a MŠ Kamýk nad Vltavou
Bc. Janka Kociánová, speciální třída ZŠ a MŠ Kamýk nad Vltavou
Barvy ZŠ a MŠ Kamýk nad Vltavou
Jídlo ZŠ a MŠ Kamýk nad Vltavou
Pomůcka pro klienta chráněné dílny. Cílem je postup nácviku zapamatování tištěného slova pro označení pracovních předmětů.
Individuální "čítanka" pro sociální čtení.
Velmi zajímavá seminární práce Jaroslava Tichého, studenta oboru Sociální práce a sociální politika. Názorně ukazuje využití obrázků těchto webových stránek upravených jako reliéfní tabulky pro klienta s kombinovaným postižením. Sledovaný cíl práce je možnost uplatnit sociální učení (čtení) a zlepšení komunikačních dovedností.
Bakalářská práce: Rozvoj grafomotoriky u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Diplomová práce: Grafomotorická příprava na výuku matematiky na základní škole speciální
Uvažovala jsem, jak popsat práci s dětmi a zvolila jsem ukázku na tematickém bloku. Vše jsem převedla do souboru, kde je tematický plán všech činností s dětmi, moje vlastní pracovní listy a na konci je ukázka vypracovaných pracovních listů z vašeho webu globálního čtení.
Dobrý den,
v příloze posílám slíbené pomůcky vytvořené pomocí vašich stránek. Samozřejmě využíváme i předchystané formuláře, ale to je asi všude stejné. Obrázky využíváme i v programu Smart na interaktivní tabuli.
Děkujeme za báječnou pomůcku a těšíme se na další obrázky.
internetové stránky zjinehosveta.cz
Chlapec s narušenou komunikační schopností (využívá symboly AAK) pomocí zvukového spínače a fotografiemi artikulačního obrazu určuje počáteční hlásku zobrazeného slova ... čtěte dále